Fotoreportáž z gala premiéry inscenace Bull

V sobotu 2. února bylo oproti ostatním ryze zimním dnům nezvykle teplo, zatímco na jevišti Divadla Mír se pomalu schylovalo k něčemu mrazivému. Po Vítkovicích se navíc před 19 hodinou potulovalo neobvyklé množství společensky oděných žen a mužů. Byl to zkrátka výjimečný den jako stvořený pro mimořádnou událost.

Premiéra Bull

Zveřejněno:

5. února 2019

Zde doplňte alternativní popis obrázku

Gala premiérou nové inscenace Bull vyvrcholila několikaměsíční práce herců i celého mírového týmu, který do tohoto projektu dával opravdu hodně. Zároveň tak započal dvoutýdenní divadelní maraton, během kterého budeme až do 16. února hrát bezmála každý den pouze toto psychologické drama. Pokud jste tedy nestihli premiéru, stále máte mnoho příležitostí, kdy tuto hru můžete vidět. Volná místa ale rychle mizí, takže si raději rezervujte to své pod tímto odkazem.

Od pěti hodin se foyer divadla začalo pomalu plnit krásně oděnými návštěvníky. Večerní šaty, obleky, psaníčka, motýlci i kravaty dokazovaly, že většina zdejších milovníků divadla využila doporučený dress code na maximum. V zákulisí se mezi tím lepily vousy, česaly vlasy, opakovaly texty, rozdávaly zlomvazky a tlumily panické ataky. S blížící se devatenáctou hodinou bylo čtveřici herců ve složení Kristýna Leichtová, Štěpán Kozub, Robin Ferro a Vladimír Polák jasné, že jediná cesta z toho napětí vede pouze skrz jeviště. Díky alternaci si tak mohl principál Albert Čuba užít svou režisérskou premiéru z pozice diváka. Zároveň ale vystoupil na jeviště jako první, aby přivítal diváky, kteří zřejmě stále netušili, co vlastně od tohoto večera mohou očekávat. Principál divadla také přivítal vzácné hosty a poděkoval partnerům inscenace, mezi které patří pánská móda Feratt, cukrárna Kolbaba, Staroveské centrum vína a Vinotéka Modré Hory. Následně se setmělo, začala hrát nervy drásající hudba a .... A na zbytek se budete muset přijít podívat k nám do divadla. Ale pozor, jen do 16. února!

Vše o nové inscenaci Bull včetně termínů a vstupenek naleznete pod tímto odkazem.

Děkujeme všem divákům, hostům a partnerům, kteří se přišli na premiéru Bull podívat. Děkujeme také za jejich dlouhý potlesk vestoje, kterým ocenili excelentní výkony našich herců. Samozřejmě se těšíme i na ty, kteří teprve přijdou na některou z repríz. Delší článek můžete očekávat v březnových Mírových listech. Už nyní si ale prohlédněte fotoreportáž mapující celý premiérový večer.

Fotogalerie

Bull - premiéra (foto: Jan Lipovský)
Bull - premiéra (foto: Jan Lipovský)